Pazartesi - Cuma ( 9.00 - 17.00 )  Cumartesi (9.00 - 16.00)

JİNEKOLOJİ

Kadın Hastalıkları

Endometriozis, genellikle rahmin iç kısmını döşeyen endometriyum tabakasının rahmin dışındaki başka bir bölgede oluşması sonucu görülen bir hastalıktır. Endometriozis en sık yumurtalıklarınızı ve fallop tüplerini tutar. Nadiren, endometriyal doku pelvik organların ötesine yayılabilir.

Endometriozis ile endometriyal benzeri doku endometriyal doku gibi davranır. Normal şartlarda her adet döngüsünde bu tabaka  kalınlaşır, parçalanır ve adet ile kanar. Ancak endometrioziste bu doku vücudunuzdan çıkmanın bir yolu olmadığından, sıkışıp kalır. Endometriozis yumurtalıkları içerdiğinde, endometrioma adı verilen kistler oluşabilir. Etraftaki doku tahriş olabilir, sonunda skar dokusu ve yapışıklıklar gelişebilir.

Endometriozis, özellikle adet dönemlerinde - bazen şiddetli - ağrıya neden olabilir. Doğurganlık sorunları da gelişebilir. Neyse ki, etkili tedaviler mevcuttur.

ADRES

Kültür Sok. E5 Yolu No:1 Bahçelievler / İstanbul

E-Posta

bilgi@drgonulcimen.com

Pazartesi - Cuma 8.30 -17.30 Cumartesi 8.30- 18.30

drgonulcimen.com,

1219 Sayılı Tababet ve Şuabatı Sanatlarının Tarzı İcrasına Dair Kanun'un 24.maddesi ve Tıbbi Deontoloji Tüzüğü'nün ilgili maddelerine uymaya söz vermiştir.

Medical park bahçelievler hastanesi kadın doğum doktorları, İstanbul avrupa yakası, hizmet bölgesi olarak bahçelievler ilçesi, yayla, yenibosna, şirinevler, kocasinan ve bakırköy ilçesi , ataköy, basınköy, florya, yeşilköy, yeşilyurt semtlerine yakındır.